Konu
Adsense Yerleşimim Nasıl Olmuş?
12-05-2008, 18:38:39
#18
sami_89
ben ziyaretçi olsam pek tıklamam,arka plan ile aynı yap ki göze hoş gelsin ve sitenin bir içeriği gibi dursun