• 02-09-2016, 20:42:53
    #10
    Takip...
  • 02-09-2016, 21:27:15
    #11
    Hey spammer şaka şaka esprili bir giriş olsun istedim.

    "hemen çıkış süresini azaltmak ve alexada hızlı düşmek için eski bildiğim hile-hurda bir yöntem kullanacağım" bu cümlenin içeriğindeki taktiği sanırım içerikte okuduğum kadarıyla henüz söylemedin.

    Bunu belirtecek misin yoksa sana mı özel kalacak

    İyi çalışmalar ve başarılar dilerim..
  • 02-09-2016, 21:43:47
    #12
    Üyeliği durduruldu
    DarKPeArL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hey spammer şaka şaka esprili bir giriş olsun istedim.

    "hemen çıkış süresini azaltmak ve alexada hızlı düşmek için eski bildiğim hile-hurda bir yöntem kullanacağım" bu cümlenin içeriğindeki taktiği sanırım içerikte okuduğum kadarıyla henüz söylemedin.

    Bunu belirtecek misin yoksa sana mı özel kalacak

    İyi çalışmalar ve başarılar dilerim..
    Aynı paragrafta yöntemi yazıyor dostum.
  • 02-09-2016, 21:45:23
    #13
    DaggiO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı paragrafta yöntemi yazıyor dostum.
    Refresh mi yani? O ters etki yapar gibime geliyor.
  • 02-09-2016, 22:06:56
    #14
    Üyeliği durduruldu
    DarKPeArL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Refresh mi yani? O ters etki yapar gibime geliyor.
    Bu yöntemi uzun süredir kullanırım. Boş, hiti olmayan sitelerde iş görür.
  • 02-09-2016, 22:12:04
    #15
    DaggiO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yöntemi uzun süredir kullanırım. Boş, hiti olmayan sitelerde iş görür.
    Ama mantıklı gelmiyor. Ne olacak ki vede neden olacak ki çıkış süresi düşsün? Zaten olmayan bir kullanıcıdan bahsediyoruz google-bot tan bahsediyorsak o hiç salak değil.

    Bildiğin bir mantığı var mı su su sebeplerden dolayı diye? Çünkü ziyaretçisi olsun olmasın 60 saniyede bir takla attırmak google'un gözünde pek ifade edeceğini sanmazken hatta bence zarar verir. Çünkü uzun süreli oturumları da 60 saniyede bir kesmiş olacaksın.
  • 02-09-2016, 22:14:30
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    takipteyim
  • 02-09-2016, 22:24:38
    #17
    Üyeliği durduruldu
    DarKPeArL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama mantıklı gelmiyor. Ne olacak ki vede neden olacak ki çıkış süresi düşsün? Zaten olmayan bir kullanıcıdan bahsediyoruz google-bot tan bahsediyorsak o hiç salak değil.

    Bildiğin bir mantığı var mı su su sebeplerden dolayı diye? Çünkü ziyaretçisi olsun olmasın 60 saniyede bir takla attırmak google'un gözünde pek ifade edeceğini sanmazken hatta bence zarar verir. Çünkü uzun süreli oturumları da 60 saniyede bir kesmiş olacaksın.
    Dostum senin düşüncene göre siteye girip öylece kalacaksın. -ki hemen çıkış oranı düşsün. Bu mudur? Yanlış biliyorsun. Ben 10 dakika duruyorsam sitede; 5 kişi girip 5 saniye kalıyorsa, hepsi toplanır, ziyaretçi sayısına göre bölünür. Hiç bir yapay zeka insandan akıllı olabilir mi ? Bundan sonra ki hamleleri takip etmeni tavsiye ederim.
  • 02-09-2016, 22:35:13
    #18
    DaggiO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum senin düşüncene göre siteye girip öylece kalacaksın. -ki hemen çıkış oranı düşsün. Bu mudur? Yanlış biliyorsun. Ben 10 dakika duruyorsam sitede; 5 kişi girip 5 saniye kalıyorsa, hepsi toplanır, ziyaretçi sayısına göre bölünür. Hiç bir yapay zeka insandan akıllı olabilir mi ? Bundan sonra ki hamleleri takip etmeni tavsiye ederim.

    Hocam peki bu refresh meta kodunu normal 200-300 hitli bi siteye eklesek 60 saniye değilde 30-40 saniye yapsak bunun ne gibi bi geri dönüşü olur? Alexa değerli hiç düşmüyor çünkü yardımı olur mu?