Adsense' den hiç mi anlamıyorsun?
69
●7.000
- 02-09-2016, 21:27:15Hey spammer
şaka şaka esprili bir giriş olsun istedim.
"hemen çıkış süresini azaltmak ve alexada hızlı düşmek için eski bildiğim hile-hurda bir yöntem kullanacağım" bu cümlenin içeriğindeki taktiği sanırım içerikte okuduğum kadarıyla henüz söylemedin.
Bunu belirtecek misin yoksa sana mı özel kalacak
İyi çalışmalar ve başarılar dilerim.. - 02-09-2016, 21:43:47Üyeliği durdurulduAynı paragrafta yöntemi yazıyor dostum.DarKPeArL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2016, 21:45:23Refresh mi yani? O ters etki yapar gibime geliyor.DaggiO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2016, 22:06:56Üyeliği durdurulduBu yöntemi uzun süredir kullanırım. Boş, hiti olmayan sitelerde iş görür.DarKPeArL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2016, 22:12:04Ama mantıklı gelmiyor. Ne olacak ki vede neden olacak ki çıkış süresi düşsün? Zaten olmayan bir kullanıcıdan bahsediyoruz google-bot tan bahsediyorsak o hiç salak değil.DaggiO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bildiğin bir mantığı var mı su su sebeplerden dolayı diye? Çünkü ziyaretçisi olsun olmasın 60 saniyede bir takla attırmak google'un gözünde pek ifade edeceğini sanmazken hatta bence zarar verir. Çünkü uzun süreli oturumları da 60 saniyede bir kesmiş olacaksın. - 02-09-2016, 22:24:38Üyeliği durdurulduDostum senin düşüncene göre siteye girip öylece kalacaksın. -ki hemen çıkış oranı düşsün. Bu mudur? Yanlış biliyorsun. Ben 10 dakika duruyorsam sitede; 5 kişi girip 5 saniye kalıyorsa, hepsi toplanır, ziyaretçi sayısına göre bölünür. Hiç bir yapay zeka insandan akıllı olabilir mi ? Bundan sonra ki hamleleri takip etmeni tavsiye ederim.DarKPeArL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2016, 22:35:13DaggiO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam peki bu refresh meta kodunu normal 200-300 hitli bi siteye eklesek 60 saniye değilde 30-40 saniye yapsak bunun ne gibi bi geri dönüşü olur? Alexa değerli hiç düşmüyor çünkü yardımı olur mu?
şaka şaka esprili bir giriş olsun istedim.