Ama mantıklı gelmiyor. Ne olacak ki vede neden olacak ki çıkış süresi düşsün? Zaten olmayan bir kullanıcıdan bahsediyoruz google-bot tan bahsediyorsak o hiç salak değil.
Bildiğin bir mantığı var mı su su sebeplerden dolayı diye? Çünkü ziyaretçisi olsun olmasın 60 saniyede bir takla attırmak google'un gözünde pek ifade edeceğini sanmazken hatta bence zarar verir. Çünkü uzun süreli oturumları da 60 saniyede bir kesmiş olacaksın.
Dostum senin düşüncene göre siteye girip öylece kalacaksın. -ki hemen çıkış oranı düşsün. Bu mudur? Yanlış biliyorsun. Ben 10 dakika duruyorsam sitede; 5 kişi girip 5 saniye kalıyorsa, hepsi toplanır, ziyaretçi sayısına göre bölünür. Hiç bir yapay zeka insandan akıllı olabilir mi ? Bundan sonra ki hamleleri takip etmeni tavsiye ederim.