Bu yöntemi uzun süredir kullanırım. Boş, hiti olmayan sitelerde iş görür.
Ama mantıklı gelmiyor. Ne olacak ki vede neden olacak ki çıkış süresi düşsün? Zaten olmayan bir kullanıcıdan bahsediyoruz google-bot tan bahsediyorsak o hiç salak değil.
Bildiğin bir mantığı var mı su su sebeplerden dolayı diye? Çünkü ziyaretçisi olsun olmasın 60 saniyede bir takla attırmak google'un gözünde pek ifade edeceğini sanmazken hatta bence zarar verir. Çünkü uzun süreli oturumları da 60 saniyede bir kesmiş olacaksın.