• 30-04-2016, 14:27:40
    #55
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar ben 4 gündür denedim. Yüzde 95 mobil kullanıcım var. Kullanıcıların yorumları nedeniyle geri kaldırdım. Ayrıca gelirlerimde artış yerine azalma oldu.

    Bugün geri normal haline döndü. Faydası olan arkadaşların kullanması daha güzel olacak bize yaramadı..
  • 30-04-2016, 17:57:16
    #56
    Dostlar, şöyle bir durum var. Reklam çeşidi yeni olduğu için, reklamverenlerin bu reklama verdiği reklam çeşidi çok az. Birde bu reklam hizmeti yeni olduğundan çok az gösterim yapıyor, reklam çeşidi de az olduğu için reklam çok nadir çıkıyor, e doğal olarak az görünüyor, az tık alıyor.

    Zamanla reklam verenlerin sayısı artınca, mobil uygulamlarda ki reklamlar gibi, en çok kazandırdan reklam çeşidi olacağını düşünüyorum.
  • 30-04-2016, 18:47:38
    #57
    Siyahdenizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostlar, şöyle bir durum var. Reklam çeşidi yeni olduğu için, reklamverenlerin bu reklama verdiği reklam çeşidi çok az. Birde bu reklam hizmeti yeni olduğundan çok az gösterim yapıyor, reklam çeşidi de az olduğu için reklam çok nadir çıkıyor, e doğal olarak az görünüyor, az tık alıyor.

    Zamanla reklam verenlerin sayısı artınca, mobil uygulamlarda ki reklamlar gibi, en çok kazandırdan reklam çeşidi olacağını düşünüyorum.
    bende onu yazacaktım, şahsen ben dün koydum pek tıklayan yok ama olumsuz bir yanını görmedim, vinyet reklamı bugün için 70 gösterim yapmış ve 1 tıklama almış, oda 0,69 kuruş vermiş, dediğiniz gibi bu reklam modeli yeni, hem site kullanıcıları, hem de yayıncılar, hem de reklam verenler buna alışık değil, zamanla herkes alışacak ve bu reklamın da ücreti ona göre artış sağlayacaktır, herkes hakkında hayırlısı olsun
  • 30-04-2016, 21:31:45
    #58
    24 saattir kullanıyorum zerre faydasını görmedim.
  • 01-05-2016, 10:42:36
    #59
    Ben kısa süre dedim aldığım dönüşümler gayet iyi, sektörler arası fark ediyor sanırım.

  • 01-05-2016, 19:03:55
    #60
    zerare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam kodunu alın,yerleşim bölümünden gadget ekle diyip,kodu içine ekleyebileceğiniz bir gadget oluşturun ve kaydedin.Başka bir işlem yapmanıza gerek yok.
    Bloggerde mobil temayla normal site teması bağımsız değilmi hocam öyle çıkmazki
  • 01-05-2016, 19:18:54
    #61
    sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bloggerde mobil temayla normal site teması bağımsız değilmi hocam öyle çıkmazki
    Teman responsive değil mi?
  • 01-05-2016, 20:51:41
    #62
    zerare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teman responsive değil mi?
    Hayır öyle olsa sorun değil zaten Bloggerin kendi mobil temaları falan var. Google o özelliği bloggere eklemeyi unutmuş
  • 01-05-2016, 20:55:17
    #63
    sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır öyle olsa sorun değil zaten Bloggerin kendi mobil temaları falan var. Google o özelliği bloggere eklemeyi unutmuş
    Responsive bir tema seçip kullanmalısın.Ayarlardan mobil temayı devre dışı bırakıp,reklam eklentisini gadget şeklinde eklerseniz sorun çözülür.