• 28-04-2016, 23:47:07
    #46
    Gelişmiş raporlar kısmında Reklam davranışı bölümüne tıklarsanız gösterim sayısı ve tıklamaları görebiliyorsunuz. Dün gece reklamları aktif ettim. An itibariyle yaklaşık 1,5 TL vermiş. Aylık 45 TL olur. Hitimin %50 si mobil. Allah bereket versin....
  • 29-04-2016, 13:26:00
    #47
    Daha önce verim alamadığım için bu reklamları kaldırmıştım. fazla ilgilenmediğim günlük 15k hiti olan bir sitemde tekrar 1 günlük deneme yaptım.



    Heyecan yok arkaşlar

    Bu reklamlar neredeyse hiç kazandırmıyor bile... Kaldırdım tekrardan...
  • 29-04-2016, 13:49:29
    #48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Anlaşılan bu reklamlar kimsede pek kazanç sağlamıyor.
    Ben bunu koydum sayfa to 4-5 oldu ama yine kazanç aynı nasıl oluyor anlamadım
  • 29-04-2016, 20:35:10
    #49
    sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bloggere nasıl ekleyeceğiz hocam bu kodu temaya ekleyınce hata veriyor tema
    Reklam kodunu alın,yerleşim bölümünden gadget ekle diyip,kodu içine ekleyebileceğiniz bir gadget oluşturun ve kaydedin.Başka bir işlem yapmanıza gerek yok.
  • 29-04-2016, 20:44:59
    #50
    Bu reklamı ekleyip, kullanıcıları rahatsız etmeye hiç gerek yokmuş. 1-2K hitli sitemde 300 gösterime 2 tık alabiliyorum ki aldığım tık da para kazandırmıyor. Tabi yine de kullanıp kullanmamak size kalmış

  • 29-04-2016, 23:39:20
    #51
    bi benim mi gelirim kat kat arttı?
  • 29-04-2016, 23:47:45
    #52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayal kırıklığı.. 6 aydır kullanıyorum %0001 etkisi anca oldu. Gizem hanım Türkiye'de çok az reklam verenin bunu tercih ettiğinden bahsetmişti zamanla artacağını iletmişti. Bekliyoruz bakalım.
  • 30-04-2016, 01:00:58
    #53
    Güzel oldu bu. 5-10 Lira artış olmuş. Cugara parası çıktı Allah, bereket versin.
  • 30-04-2016, 12:39:09
    #54
    İlk başta çok heyecanlanmıştım. Kazançlarımın kat kat artacağını zennetim. Bir kaç gündür karşılaştığım tabloyu kısaca bir sözle özetliyeyim arkadaşlar.

    Dışarıda 50 derece sıcak vardır . Buzluğu açarsınız orada bir dondurma kutusu görünür büyük bi heyecanla onu açıp içinde bezelye olduğunu görünce insan g.....den vurulmuşa döner o an.