Hayır öyle olsa sorun değil zaten

Bloggerin kendi mobil temaları falan var. Google o özelliği bloggere eklemeyi unutmuş
Responsive bir tema seçip kullanmalısın.Ayarlardan mobil temayı devre dışı bırakıp,reklam eklentisini gadget şeklinde eklerseniz sorun çözülür.