• 19-04-2016, 23:54:52
    #10
    advoly sitesinde yer alan canlı destek bölümünden emin bilgiler alamadığım için ve internet üzerinde advoly + adsense ile ilgili olumlu bilgi yada google bilgisi bulamadığım için tırstım ve kaldırdım reklamları. Ancak ilerleyen günlerde google tarafından veya kesin sorun olmayacağını belirten bir kaynak bulursam tekrar eklerim. Ancak şunu söyleyeyim iyi kazandırıyorlar yalnız.
  • 20-04-2016, 00:54:04
    #11
    Üyeliği durduruldu
    MakalePARK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    advoly sitesinde yer alan canlı destek bölümünden emin bilgiler alamadığım için ve internet üzerinde advoly + adsense ile ilgili olumlu bilgi yada google bilgisi bulamadığım için tırstım ve kaldırdım reklamları. Ancak ilerleyen günlerde google tarafından veya kesin sorun olmayacağını belirten bir kaynak bulursam tekrar eklerim. Ancak şunu söyleyeyim iyi kazandırıyorlar yalnız.
    11 senelik yayıncı olarak sizin soruya kendimce cevap vererek bahaneyle genç arkadaşlara da yardımcı olmaya çalışayım ;

    Adx arkadaşlar Ads üstü bir reklam ağıdır.Google bazlıdır.Gazete sitelerine yahut ************* ayarında ki sitelere verilir.Ya da reklam ajanslarına.Farkları çoktur detaylara girmeyeyim size yarayan kısım şu ;

    3 ads hakkınız var malum ama eğer Adx'ten 1 yahut 2 tane eklerseniz sorun olmaz yani Adx,Ads üstü hesap olduğu için 3 hak sınırına girmez.

    Burada vicdan konusu önemlidir ne alaka derseniz?

    Piyasa da belli başlı adx firmaları vardır.Ve bu firmalara üye olduğunuz da size raporlamayı kendi oluşturdukları sistemden gösterir.Ham rapor gösterilmez.Örneklendirirsek ;

    A isimli Adx firmasından 100 tl kazandınız eğer A isimli adx firması kazancınızı 50 tl gösterirse ruhunuz duymaz.

    B isimli Adx firması 100 tl kazancınızın 90 tl'sini size yansıtır.

    Sonra ne olur? Zamanla yayıncılar A isimli firmadan uzaklaşır B firmasına gelir.B firması da haliyle sürümden kazanmış olur.

    Advoly'den memnun kalan arkadaşlarımızın memnun kalma nedeni Advoly'nin fazla komisyon kesmemiş olmasıdır.

    Kim kullanır kim kullanmaz bilemem mutlaka.Lakin adet sınırından korkmayın.
  • 20-04-2016, 01:07:25
    #12
    cess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    11 senelik yayıncı olarak sizin soruya kendimce cevap vererek bahaneyle genç arkadaşlara da yardımcı olmaya çalışayım ;

    Adx arkadaşlar Ads üstü bir reklam ağıdır.Google bazlıdır.Gazete sitelerine yahut ************* ayarında ki sitelere verilir.Ya da reklam ajanslarına.Farkları çoktur detaylara girmeyeyim size yarayan kısım şu ;

    3 ads hakkınız var malum ama eğer Adx'ten 1 yahut 2 tane eklerseniz sorun olmaz yani Adx,Ads üstü hesap olduğu için 3 hak sınırına girmez.

    Burada vicdan konusu önemlidir ne alaka derseniz?

    Piyasa da belli başlı adx firmaları vardır.Ve bu firmalara üye olduğunuz da size raporlamayı kendi oluşturdukları sistemden gösterir.Ham rapor gösterilmez.Örneklendirirsek ;

    A isimli Adx firmasından 100 tl kazandınız eğer A isimli adx firması kazancınızı 50 tl gösterirse ruhunuz duymaz.

    B isimli Adx firması 100 tl kazancınızın 90 tl'sini size yansıtır.

    Sonra ne olur? Zamanla yayıncılar A isimli firmadan uzaklaşır B firmasına gelir.B firması da haliyle sürümden kazanmış olur.

    Advoly'den memnun kalan arkadaşlarımızın memnun kalma nedeni Advoly'nin fazla komisyon kesmemiş olmasıdır.

    Kim kullanır kim kullanmaz bilemem mutlaka.Lakin adet sınırından korkmayın.
    hocam benim endişem şu ; hem adsense 3 reklam + 2 advoly 5 reklam olmuş oluyo sitede. birçok sitede ben 5 reklam görünce ihlal yaptığını düşünürdüm ki, bu olayı öğreninceye kadar.

    hani sadece advoly nin reklamlarını kullansak hiçbir endişem olmaz. benim gayem hem adsensem işlesin, hem de advoly kenarda işlesin, amacım ana reklam birimim adsense yani misal 100tl adsenseden kazanıyosam 30-40 da advoly kazandırsa yeterli bana. ama işte herhangi bir kaynakta google adsense ile aynı anda kullanabilirsiniz veya kullanamazsınız demediği için tereddütteyim. advoly çalışanları da kesin bir şekilde güven veremediler bana bu konuda... dedikleri şu advol fazla kazandırıyorsa adsenseyi kaldırın, adsense fazla kazandırıyosa advoly yi kaldırın.

    birde advoly reklamlarını siteme koyduğumda görünmeme problemi oluştu. reklam kapsama olayı varmış. hatta 3 adsense reklamım + 1 advoly kullanmama rağmen yine advoly reklamı görünmemezlik yapmaya başladı. biraz da o canımı sıktı.

    hala araştırıyorum. google forumunuda da başlık açtım ama kimse yanaşmadı. o yüzden de tereddütlerim arttı. yani bir kişi de çıkıp ( google tarafından ) hayır efendim kullanamazsınız aykırı, veya kullanın bişey olmaz demiyor.
  • 20-04-2016, 01:07:44
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MakalePARK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    advoly sitesinde yer alan canlı destek bölümünden emin bilgiler alamadığım için ve internet üzerinde advoly + adsense ile ilgili olumlu bilgi yada google bilgisi bulamadığım için tırstım ve kaldırdım reklamları. Ancak ilerleyen günlerde google tarafından veya kesin sorun olmayacağını belirten bir kaynak bulursam tekrar eklerim. Ancak şunu söyleyeyim iyi kazandırıyorlar yalnız.
    Aynen, ben de 2-3 gün kullandıktan sonra kaldırdım. Nasıl bir firmadır bilmem, etmem. Allah var, kendimce gereksiz gördüğüm yerlere eklediğim halde hatırı sayılır kazanç da getiriyordu. Ama sitelerinde dolaşmak bile çok zor. İphone'dan giriyorum, panele giriş için bir buton bile çıkmıyor. Firma sahipleri iyi insanlardır, bilemem; fakat şunu söyleyebilirim ki temeli sağlam atmadan zor bir işe girişmişler. İşi biraz daha resmiyete döküp, yayıncıyı ikna ederlerse ve uzun bir süre de ödemeleri düzgün yaparlarsa çok iyi yerlere gelebilirler. Kaldırmamın bir diğer sebebi de Adsense. Belki öyle denk geldi; ama Adsense kazancım bugün yarıya düştü. Ben de ''Adsense bana yeter.'' deyip tüm sitelerimdeki hem Advoly hem de Admatic kodlarını kaldırdım. Panelimdeki kazançlar da helali hoş olsun.
  • 20-04-2016, 01:17:08
    #14
    Üyeliği durduruldu
    MakalePARK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam benim endişem şu ; hem adsense 3 reklam + 2 advoly 5 reklam olmuş oluyo sitede. birçok sitede ben 5 reklam görünce ihlal yaptığını düşünürdüm ki, bu olayı öğreninceye kadar.

    hani sadece advoly nin reklamlarını kullansak hiçbir endişem olmaz. benim gayem hem adsensem işlesin, hem de advoly kenarda işlesin, amacım ana reklam birimim adsense yani misal 100tl adsenseden kazanıyosam 30-40 da advoly kazandırsa yeterli bana. ama işte herhangi bir kaynakta google adsense ile aynı anda kullanabilirsiniz veya kullanamazsınız demediği için tereddütteyim. advoly çalışanları da kesin bir şekilde güven veremediler bana bu konuda... dedikleri şu advol fazla kazandırıyorsa adsenseyi kaldırın, adsense fazla kazandırıyosa advoly yi kaldırın.

    birde advoly reklamlarını siteme koyduğumda görünmeme problemi oluştu. reklam kapsama olayı varmış. hatta 3 adsense reklamım + 1 advoly kullanmama rağmen yine advoly reklamı görünmemezlik yapmaya başladı. biraz da o canımı sıktı.

    hala araştırıyorum. google forumunuda da başlık açtım ama kimse yanaşmadı. o yüzden de tereddütlerim arttı. yani bir kişi de çıkıp ( google tarafından ) hayır efendim kullanamazsınız aykırı, veya kullanın bişey olmaz demiyor.
    Senelerdir hem ülke hem ülke dışı bir çok adx firmasıyla çalıştım.Ve zerre adet sorunu yaşamadım.Yani adım gibi emin olmasam bu bilgiyi paylaşıp onlarca insanın hesabını riske atmazdım.
  • 20-04-2016, 15:27:46
    #15
    Öncelikle herkese merhaba,

    Ad Exchange, Adsense den tamamen farklı olup, Türkiye'de belli başlı firmalara verilen bir Network Partner Management üyeliğidir. Advoly de Google AdX Network Partneridir.

    Linklerden bu sistemin ne olduğunu araştırabilirsiniz.

    https://www.google.com/doubleclick/a...uidelines.html
    https://www.doubleclickbygoogle.com/...anagement/dfp/
    https://www.google.com/intl/en_ALL/a...-exchange.html

    Adx reklamları hakkında internette yukarıdakilerden farklı kaynaklardan da yeterli bilgi bulunabilmektedir. Sistemi önceden biliyor olmak sistem hakkında duyulan tereddütleri azaltacaktır.

    Mesela Adx ve Adsense arasındaki farkları şuradaki linklerden çok güzel şekilde okuyabilirsiniz.

    https://support.google.com/adxseller.../4599464?hl=en
    http://adsensealternatifleri.com/goo...xchange-nedir/

    Adx'in en büyük farklardan bir tanesi Google tarafından sunulmuş olan teknik imkanlarla arka planda kazanç arttırıcı optimizasyon çalışması yapılmasıdır. Aynı zamanda AdX sistemi Adwords reklamlarının yanında markalı reklamlar ve diğer reklam ağlarının reklamlarını da içerir. (Premium reklamlar)

    Advoly 100 den fazla yayıncısı ve yüksek rakamlara ulaşmış aylık reklam gösterimleri ile piyasadaki AdX firmaları arasında hatrı sayılır bir yerdedir. Bunlara karşılık komisyon oranımız diğer firmalara oranla oldukça düşüktür. Bu sayede yayıncılarımızın çoğu Adsense hesabında kazandığı miktardan daha fazla kazanabilmektedir. Daha fazla kazanmadığını düşünen yayıncılarımız için de optimizasyon çalışmaları da yeterli etkiyi sağlamadıysa Adsense kullanmalarının kendileri için daha karlı olacağını söyleriz.

    Ödemeler Adsense ile paralel olarak her ay düzenli şekilde bütün yayıncılarımıza yapılmaktadır.

    Bu sistem tamamen Google reklamları ile yürütülmekte olup, bize başvuran bütün yayıncılar tarafımızdan sağlanan bir Google formunu doldururlar. Böylece Google tarafından incelenerek onaylanmaktadırlar. Sadece Google'ın onay verdiği yayıncılar AdX kodunu kullanmaya başlayabilir.


    Adsense sahibi iseniz sitenizde 3 Adsense yanında 3 adet AdX kodu da kullanabilirsiniz. Bizim önerimiz ise bütün kodların AdX olması ve arka planda sizin için yapılan optimizasyon çalışmalarının daha verimli hale gelmesidir.
  • 20-04-2016, 18:29:13
    #16
    khA
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sistem güzel Adsense gibi hamuduyla kesinti yapan firmalara aynı alt yapı olmasına rağmen alternatifler çıkması sevindirici.

    Rekabet olması site sahiplerini mutlu edecektir.
  • 20-04-2016, 19:07:37
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    advoly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle herkese merhaba,

    Ad Exchange, Adsense den tamamen farklı olup, Türkiye'de belli başlı firmalara verilen bir Network Partner Management üyeliğidir. Advoly de Google AdX Network Partneridir.

    Linklerden bu sistemin ne olduğunu araştırabilirsiniz.

    https://www.google.com/doubleclick/a...uidelines.html
    https://www.doubleclickbygoogle.com/...anagement/dfp/
    https://www.google.com/intl/en_ALL/a...-exchange.html

    Adx reklamları hakkında internette yukarıdakilerden farklı kaynaklardan da yeterli bilgi bulunabilmektedir. Sistemi önceden biliyor olmak sistem hakkında duyulan tereddütleri azaltacaktır.

    Mesela Adx ve Adsense arasındaki farkları şuradaki linklerden çok güzel şekilde okuyabilirsiniz.

    https://support.google.com/adxseller.../4599464?hl=en
    http://adsensealternatifleri.com/goo...xchange-nedir/

    Adx'in en büyük farklardan bir tanesi Google tarafından sunulmuş olan teknik imkanlarla arka planda kazanç arttırıcı optimizasyon çalışması yapılmasıdır. Aynı zamanda AdX sistemi Adwords reklamlarının yanında markalı reklamlar ve diğer reklam ağlarının reklamlarını da içerir. (Premium reklamlar)

    Advoly 100 den fazla yayıncısı ve yüksek rakamlara ulaşmış aylık reklam gösterimleri ile piyasadaki AdX firmaları arasında hatrı sayılır bir yerdedir. Bunlara karşılık komisyon oranımız diğer firmalara oranla oldukça düşüktür. Bu sayede yayıncılarımızın çoğu Adsense hesabında kazandığı miktardan daha fazla kazanabilmektedir. Daha fazla kazanmadığını düşünen yayıncılarımız için de optimizasyon çalışmaları da yeterli etkiyi sağlamadıysa Adsense kullanmalarının kendileri için daha karlı olacağını söyleriz.

    Ödemeler Adsense ile paralel olarak her ay düzenli şekilde bütün yayıncılarımıza yapılmaktadır.

    Bu sistem tamamen Google reklamları ile yürütülmekte olup, bize başvuran bütün yayıncılar tarafımızdan sağlanan bir Google formunu doldururlar. Böylece Google tarafından incelenerek onaylanmaktadırlar. Sadece Google'ın onay verdiği yayıncılar AdX kodunu kullanmaya başlayabilir.


    Adsense sahibi iseniz sitenizde 3 Adsense yanında 3 adet AdX kodu da kullanabilirsiniz. Bizim önerimiz ise bütün kodların AdX olması ve arka planda sizin için yapılan optimizasyon çalışmalarının daha verimli hale gelmesidir.
    Yani ben Adsenseye başvuracaktım mesela, Adsense yerine size başvurup sizi kullanabilir miyim?

    m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 20-04-2016, 19:49:01
    #18
    Mesajım bulunsun inceleyeceğim.