advoly sitesinde yer alan canlı destek bölümünden emin bilgiler alamadığım için ve internet üzerinde advoly + adsense ile ilgili olumlu bilgi yada google bilgisi bulamadığım için tırstım ve kaldırdım reklamları. Ancak ilerleyen günlerde google tarafından veya kesin sorun olmayacağını belirten bir kaynak bulursam tekrar eklerim. Ancak şunu söyleyeyim iyi kazandırıyorlar yalnız.
Aynen, ben de 2-3 gün kullandıktan sonra kaldırdım. Nasıl bir firmadır bilmem, etmem. Allah var, kendimce gereksiz gördüğüm yerlere eklediğim halde hatırı sayılır kazanç da getiriyordu. Ama sitelerinde dolaşmak bile çok zor. İphone'dan giriyorum, panele giriş için bir buton bile çıkmıyor. Firma sahipleri iyi insanlardır, bilemem; fakat şunu söyleyebilirim ki temeli sağlam atmadan zor bir işe girişmişler. İşi biraz daha resmiyete döküp, yayıncıyı ikna ederlerse ve uzun bir süre de ödemeleri düzgün yaparlarsa çok iyi yerlere gelebilirler. Kaldırmamın bir diğer sebebi de Adsense. Belki öyle denk geldi; ama Adsense kazancım bugün yarıya düştü. Ben de ''Adsense bana yeter.'' deyip tüm sitelerimdeki hem Advoly hem de Admatic kodlarını kaldırdım. Panelimdeki kazançlar da helali hoş olsun.