bu arkadaş biraz abartmamışmı
16
●1.245
- 11-08-2006, 15:44:15tanıyanınız varsa uyansın garibanı yaaa

ben oyun oynamak için girdim baktım bu ne adam mokunu çıkarmış resmen
belki extremesi felan varsa buradan giden hitlerden bakarda düzeltir... - 11-08-2006, 17:16:42Bence kesinlikle yasak olması lazım. Geçnlerde ben de farketmiştim böyle birşey yaptığını. Ben tanıyorum arkadaşı. Rastlasam msn'de söyliycem.
- 11-08-2006, 18:32:57Katılıyorum. Gerçekten de mokunu çıkarmışBySeCa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle