Konu
bu arkadaş biraz abartmamışmı
11-08-2006, 15:44:15
#13
maniakcoder
tanıyanınız varsa uyansın garibanı yaaa
ben oyun oynamak için girdim baktım bu ne adam mokunu çıkarmış resmen
belki extremesi felan varsa buradan giden hitlerden bakarda düzeltir...