Konu
bu arkadaş biraz abartmamışmı
11-08-2006, 17:16:42
#15
MonteCristo
Bence kesinlikle yasak olması lazım. Geçnlerde ben de farketmiştim böyle birşey yaptığını. Ben tanıyorum arkadaşı. Rastlasam msn'de söyliycem.