• 17-11-2015, 21:31:24
    #10
    yerinizde olsam o alttaki sayaç şeysini kaldırıp google analytic i kullanırdım aslında enpati yapmak gerekiyor. google nin yerinde olsam milyon tl ler harcadığı (google analytic) bir uygulamayaı kullanmayıp, k. kırık bir sayaç kullanan adama pek hoş gözle bakmazdım

    bir amatör ve 2. onayı henüz alamayan biri olarak size başarılar dilerim
  • 17-11-2015, 21:54:01
    #11
    Şahsen benim forumum günde 600 tekil hit almaya başlayınca başvurdum kabul edildi. Siz de o civarlarda alacaksınızdır muhtemelen. Ama içerik de önemli.
  • 17-11-2015, 22:40:07
    #12
    sitenin içeriği ile alakası ile olmasını adsense saten sana bunu söyleyecektir,

    çok bir hit sayısı demeyelim insanlar girip çıksın yeterli
  • 17-11-2015, 23:11:56
    #13
    abcsaglik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yerinizde olsam o alttaki sayaç şeysini kaldırıp google analytic i kullanırdım aslında enpati yapmak gerekiyor. google nin yerinde olsam milyon tl ler harcadığı (google analytic) bir uygulamayaı kullanmayıp, k. kırık bir sayaç kullanan adama pek hoş gözle bakmazdım

    bir amatör ve 2. onayı henüz alamayan biri olarak size başarılar dilerim
    Valla hocam kullanımı rahat diye eklemiştim. Zaten şimdi bir arkadaşın üzerine temayı değiştirdim gitti oda.
    MustafaCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsen benim forumum günde 600 tekil hit almaya başlayınca başvurdum kabul edildi. Siz de o civarlarda alacaksınızdır muhtemelen. Ama içerik de önemli.
    O zaman bir seo çalışması yaptırıp hitleri arttırmaya bakayım ben en iyisi
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitenin içeriği ile alakası ile olmasını adsense saten sana bunu söyleyecektir,

    çok bir hit sayısı demeyelim insanlar girip çıksın yeterli
    Yorumunuz için teşekkürler hocam dediğim gibi günde 30-50 kişi falan giriyor. Arttırmaya bakayım ben o zaman bu sayıyı
  • 17-11-2015, 23:24:04
    #14
    hocam birde gizlilik politikası ekleyin. google adsense politikalarında özellikle bundan bahsetmiş. hakkında iletişim yasal uyarı vs. ne varsa ekle hoca
  • 17-11-2015, 23:42:32
    #15
    benim kanaatimce adsense konusunda çok aceleci davranmayın, birde sürekli yeniden değerlendirme talebinde bulunmayın, biraz ara verin sitenizle ilgilenmeye devam edin aradan biraz zaman geçsin öyle şansınızı deneyin, bazen öyle oluyorki hiç ummadığınız siteler onay alıyor, çok değerli siteler onay almıyor.
  • 17-11-2015, 23:50:12
    #16
    Bu aralar hep öyle yapıyor eskiden forum sitesi açtığım zaman ilk hafta adsense alıyordum sıkıntısıs şimdi forum siteme adsense alamıyorum yok uygun değil yok yetersiz içerik yok bilmem ney Hey Allahım yaa..
  • 18-11-2015, 00:37:35
    #17
    abcsaglik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam birde gizlilik politikası ekleyin. google adsense politikalarında özellikle bundan bahsetmiş. hakkında iletişim yasal uyarı vs. ne varsa ekle hoca
    Öneriniz üzerine bir gizlilik politikası sayfası ekledim hocam sağolun.
    _dmg_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim kanaatimce adsense konusunda çok aceleci davranmayın, birde sürekli yeniden değerlendirme talebinde bulunmayın, biraz ara verin sitenizle ilgilenmeye devam edin aradan biraz zaman geçsin öyle şansınızı deneyin, bazen öyle oluyorki hiç ummadığınız siteler onay alıyor, çok değerli siteler onay almıyor.
    Değerli yorumunuz için teşekkür ederim hocam. Ortada bir şeyler olunca insan azda olsa 3-5 bir şey kazandığını görmek istiyor, bu şekilde daha iyi motive olurum diye düşünmüştüm. Neyse artık uğraşmaya devam index sayım, hitlerim vs. artsın tekrar başvuracağım.
    ZaferSword adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu aralar hep öyle yapıyor eskiden forum sitesi açtığım zaman ilk hafta adsense alıyordum sıkıntısıs şimdi forum siteme adsense alamıyorum yok uygun değil yok yetersiz içerik yok bilmem ney Hey Allahım yaa..
    Google'ın işleri çok garip aynen öyle hocam ya. Şansa kaldık artık..
  • 18-11-2015, 00:45:58
    #18
    siz yeterki yüksek hitli kazanç sağlayacak sitelere sahip olun, hesap işini bi şekilde çözersiniz, bence hiç düşünmeyin hesap işini.