abcsaglik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yerinizde olsam o alttaki sayaç şeysini kaldırıp google analytic i kullanırdım aslında enpati yapmak gerekiyor. google nin yerinde olsam milyon tl ler harcadığı (google analytic) bir uygulamayaı kullanmayıp, k. kırık bir sayaç kullanan adama pek hoş gözle bakmazdım

bir amatör ve 2. onayı henüz alamayan biri olarak size başarılar dilerim
Valla hocam kullanımı rahat diye eklemiştim. Zaten şimdi bir arkadaşın üzerine temayı değiştirdim gitti oda.
MustafaCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsen benim forumum günde 600 tekil hit almaya başlayınca başvurdum kabul edildi. Siz de o civarlarda alacaksınızdır muhtemelen. Ama içerik de önemli.
O zaman bir seo çalışması yaptırıp hitleri arttırmaya bakayım ben en iyisi
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitenin içeriği ile alakası ile olmasını adsense saten sana bunu söyleyecektir,

çok bir hit sayısı demeyelim insanlar girip çıksın yeterli
Yorumunuz için teşekkürler hocam dediğim gibi günde 30-50 kişi falan giriyor. Arttırmaya bakayım ben o zaman bu sayıyı