yerinizde olsam o alttaki sayaç şeysini kaldırıp google analytic i kullanırdım

aslında enpati yapmak gerekiyor. google nin yerinde olsam milyon tl ler harcadığı (google analytic) bir uygulamayaı kullanmayıp, k. kırık bir sayaç kullanan adama pek hoş gözle bakmazdım
bir amatör ve 2. onayı henüz alamayan biri olarak size başarılar dilerim