• 15-03-2015, 11:48:44
    #10
    adwords'ten baktığınız tbm'ler google arama sonuçları için tavsiye edilen tbm'lerdir. adsense'ten 80 kuruş tbm alan olsaydı şu an herkes işi gücü bırakır oyun sitesi açardı. 5 kuruş tbm alırsanız şükredin.

    moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Riske gırıcezde sonrası husran açık oğretıme gıdıyorum ve koyden şehre gıdıp gelıyorum anlıcanız bırıktırdığım parayı harcıyorum şuan ılk donem 1500 tl cıvarı para harcadım 2.cı donemde o cıvarları harcıcam muhtemelen lakın gerı az bucuk artan para kalıyor boşuna yatırımdan uzak durmak ıstıyorum.



    hocam ben buldum yontemını lakın kımede sıtedığım turden abclınk bulamadım ya sıtesınde ***** çıkışlar vermışler yada 15 ustu lınkı çıkışları olan sıtelerı var neyse ben bu kısmı anlatamadım ama google nırvanasına ulaştım sayılır ama zamanım yok


    hocam oyun skor 80 kuruş cıvarları tbm verıyo lakın sıte nıche deyıl seo yu verceğım kışı bu kelımede referensı var ozellıkle sıte sahıbıyle goruştum o da onay verdı de işte ben hıç oyun skorla ılgılı ne tanıtım yazısı ne forum tanıtı mı yaptım sıkıntı burda başlıyo keşke bu konuyu 15 gun once açsaydım en azından oyun skorla ılgılı çalışmalar yuruturdum.

    Son olarak da seo yaptıracağım kişi ilk sayfaya çıkarmadan para almıyor
  • 15-03-2015, 13:26:15
    #11
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adwords'ten baktığınız tbm'ler google arama sonuçları için tavsiye edilen tbm'lerdir. adsense'ten 80 kuruş tbm alan olsaydı şu an herkes işi gücü bırakır oyun sitesi açardı. 5 kuruş tbm alırsanız şükredin.
    Ben adworsun yalancısıyım hocam orda ole yazıyordu onu soyledım.

    Aslında bu son gelişmelerın ışığında adsense hesabıyla bırlıkte sıteyı devretsem mı dıye duşunuyorum bugunden berı bır kararsızlık duru mu hakım oldu bende zaten tereddutlerım var dı arttıkca arttı tereddutlerim son açtığım konunun akabınde.
    http://*******.com/forum/google-adse...am-218897.html
    bu forumdada hemen hemen aynı şeylerı soyledıler.
    Kararsızlık çok kötü birşey atom gıbıyım
  • 15-03-2015, 14:30:38
    #12
    moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben adworsun yalancısıyım hocam orda ole yazıyordu onu soyledım.

    Aslında bu son gelişmelerın ışığında adsense hesabıyla bırlıkte sıteyı devretsem mı dıye duşunuyorum bugunden berı bır kararsızlık duru mu hakım oldu bende zaten tereddutlerım var dı arttıkca arttı tereddutlerim son açtığım konunun akabınde.
    http://*******.com/forum/google-adse...am-218897.html
    bu forumdada hemen hemen aynı şeylerı soyledıler.
    Kararsızlık çok kötü birşey atom gıbıyım
    Tavsiye edeceğim şudur; bir projeye/siteye başlamadan önce en ince ayrıntısına kadar planlayın ve başladıktan sonra bırakmayı aklınıza getirmeyin. Plan doğrultusunda ilerlediğiniz ve ilerleme kaydettiğiniz müddetçe de paranın gözünün yaşına bakmayın.
  • 15-03-2015, 15:13:31
    #13
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavsiye edeceğim şudur; bir projeye/siteye başlamadan önce en ince ayrıntısına kadar planlayın ve başladıktan sonra bırakmayı aklınıza getirmeyin. Plan doğrultusunda ilerlediğiniz ve ilerleme kaydettiğiniz müddetçe de paranın gözünün yaşına bakmayın.
    hocam sızın dedınız gıbı olmadı hıç faceden bır kışı tık yaptığını soyledı ben demedım 10 kuruş verdı 26 da sayfa goruntulenmesı var bu ne ış adworstekı gıbı olmadı.



    Platform
    Sayfa Görüntüleme Sayısı
    Tıklamalar
    Sayfa TO
    TBM
    Sayfa BGBG
    Tahmini kazançlar
    Masaüstü
    26
    1
    % 3.85
    0,10 TL
    3,67 TL
    0,10 TL
  • 15-03-2015, 16:14:03
    #14
    iyi vermiş.