Ben adworsun yalancısıyım hocam orda ole yazıyordu onu soyledım.
Aslında bu son gelişmelerın ışığında adsense hesabıyla bırlıkte sıteyı devretsem mı dıye duşunuyorum bugunden berı bır kararsızlık duru mu hakım oldu bende zaten tereddutlerım var dı arttıkca arttı tereddutlerim son açtığım konunun akabınde.
http://*******.com/forum/google-adse...am-218897.html
bu forumdada hemen hemen aynı şeylerı soyledıler.
Kararsızlık çok kötü birşey atom gıbıyım
Tavsiye edeceğim şudur; bir projeye/siteye başlamadan önce en ince ayrıntısına kadar planlayın ve başladıktan sonra bırakmayı aklınıza getirmeyin. Plan doğrultusunda ilerlediğiniz ve ilerleme kaydettiğiniz müddetçe de paranın gözünün yaşına bakmayın.