• 24-02-2008, 01:48:07
    #37
    Yeni gelişmeler var!

    2006 da kullanmıs oldugumuz bir adsense hesabimizin hala aktif oldugunu gorduk ve onu kullanmaya karar verdik.

    Yaklasık 40 dakikadır sitede adsense reklamları donuyor. Simdilik sadece 300X250 reklam alanını aktive ettik.

    Sizlerle raporlarda gordugum ilk rakamları paylasmak isterim.

    Imp:2427 - Click:13 - 1.54 USD
  • 24-02-2008, 01:52:29
    #38
    Alıntı
    Click:13 - 1.54 USD
    Maşallah gayet iyi bir miktar vermiş, başarılarınızın devamını dilerim. İyi çalışmalar.
  • 24-02-2008, 01:55:10
    #39
    Tesekkurler. Yarın tum sitede yerlesimleri tamamladıktan sonra asıl pazartesi gunu performans hakkında fikir verecektir.

    Tabi bu arada ringofon, izmirnet vs gibi ıvır zıvır sitelerin hepsini filtreledik.
  • 24-02-2008, 02:36:45
    #40
    Üyeliği durduruldu
    scopus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence günlük 1k tık çok 500-800 arası tık olur gibi
    çok değil 3k siteme 800 den fazla tık geliyor.
    tıklama oranı normal ama günde 150$ abartı hemde epey bir abartı
    800 tıka en fazla verdiği 42 dolar. 1000 tıka versin versin en fazla 55-60 dolar arası verir
  • 24-02-2008, 02:55:26
    #41
    Eger bu oran korunacak olursa su anda 10 tıka 1 usd veriyor. 1000 tık alırsak 100 usdları gorebiliriz belki ama bence de zor.

    Bu arada sadece turk degil yabancı saglık reklamları da cıkıyor sitede..
  • 24-02-2008, 03:01:01
    #42
    47 tık 4$ içerik eğitim sitesi
  • 24-02-2008, 03:02:41
    #43
    işimiz gücümüz yok site hesapliyoruz maşşalah maşşalh
    kardeşim kazaniyosan kendine kazaniyosun. neden bunu deşifre etme gereği duyosunki.
  • 24-02-2008, 03:06:14
    #44
    Ben kazansam burada isim ne. Patronlar kazanıyor!
  • 24-02-2008, 03:10:09
    #45
    ha bu ara millet ne çok iyi biliyomuş ya şukadar kazanirsin bu kadar kazanirsin herkez adsense uzami kesilmiş r10'da eskiden seo'cudan geçilmezdi şimdi adsense uzamni dolmuş başka ne var acep