ha bu ara millet ne çok iyi biliyomuş ya şukadar kazanirsin bu kadar kazanirsin herkez adsense uzami kesilmiş r10'da eskiden seo'cudan geçilmezdi şimdi adsense uzamni dolmuş başka ne var acep