Fazla abartacak birsey yok sitede. Sadece biraz iyi bir site..
500 tıka 3 usd da cok dusuk kaldı tabi. Tık basına 0.006 eder ki, hakkaten kotu bir durum. Adwords reklamları icin reklamverenin ortalama 0.03 odedigini varsayarsak..
En son reklam kampanyasında, 300X250 reklam alanındaki bir banner gunde ortalama 500 cogul, 300 tekil kullanici tarafindan tıklanmıs. Kampanyanın oldugu gunlerde 55.000 civarı impression yapıyorduk.
Google reklamlarının 3 alanda birden cıktıgını ve impression rakamının aradan gecen surede yaklasık iki katına cıktıgını goz onunde bulundurursak 1.000 tıkları rahat bulmamız lazım.
Bu arada basvurumuzdan bu yana 3 hafta gecti. Surenin uzaması basvurunun olumsuz degerlendirilecegine bir isaret midir, yoksa 3-4 hafta sonra olumlu cevap alan arkadaslar da var mı?
Bu arada basvurumuzdan bu yana 3 hafta gecti. Surenin uzaması basvurunun olumsuz degerlendirilecegine bir isaret midir, yoksa 3-4 hafta sonra olumlu cevap alan arkadaslar da var mı?
Biz haber sitemiz için başvurduğumuzda 2 saat bile geçmeden onaylamışlardı.3-4 hafta baya bir uzun zaman