Konu
Sizce ne kazanırız!!
23-02-2008, 00:58:58
#31
asphalte
Fazla abartacak birsey yok sitede. Sadece biraz iyi bir site..
500 tıka 3 usd da cok dusuk kaldı tabi. Tık basına 0.006 eder ki, hakkaten kotu bir durum. Adwords reklamları icin reklamverenin ortalama 0.03 odedigini varsayarsak..