• 18-10-2014, 16:08:30
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Adsense *********** Dikkat Edin!!!

    Konu başlığı bu. Burada demek istediğim adsense'de yeni dolandırma taktiği.
    Konu içinde de bunu anlatıyorum. Sırf adsense yazdım diye konu başlığında üzerine alınıyor.

    Adsense kullanıcısı *********** mı demişim. Kendisini tanımam etmem. Sorunumda yoktur kendisi ile.
  • 18-10-2014, 16:09:12
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Henüz bir işlem yapmadım. sadece "tehdit" için bir ceza gelecek diye yazdım ve Nikon nickli üyeden cevap bekliyorum.
    Ceza gelecekse benden bu üyeden şikayetçiyim üyemi ve ticaretimi zedeleyecek konu açtığından




  • 18-10-2014, 16:10:26
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Adsense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ceza gelecekse benden bu üyeden şikayetçiyim üyemi ve ticaretimi zedeleyecek konu açtığından




    KOnu başlığını değiştme yetkim mi var benim? Değiştirdim linkte yine ismin duruyor.

    Ayrıca konunun kilitlenmesini bile söyledim modlara. Ama kilitlenmedi.
  • 18-10-2014, 16:12:36
    #31
    Üyeliği durduruldu
    kimdirbucom@gmail.com Adsense dolandırıcısı yazsa ne kaybederdi ?

    Adsense *********** Dikkat Edin

    Karar Forumun üyelerine bırakıyorum
  • 18-10-2014, 16:13:29
    #32
    Administrator
    Adsense Google'a ait kendisinin önemli tescilli koludur. siz nickinizi "Adsense" olarak kayıt ettiniz diye ADSENSE ile ilgili herşey sizinlemi alakalı olmalı?

    Dilerseniz Google'a bildirelim aramalardan adsense yazılarını kaldırsınlar sizi övüyor olabilirler? yada r10.net Kategori isimlerinide değiştirelim? böyle saçma sapan bir görüş olamaz.

    Konu sahibi Adsense ile ilgili uyarıyor siz bunu üzerinize alıyorsunuz.
  • 18-10-2014, 16:15:09
    #33
    Üyeliği durduruldu
    EmreUnan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben neye karar vermişim? Türkçe biraz zayıf galiba. Ben karar vermedim, ben her seferinde boşa zıplama diye, iyiliğin için öneri yaptım. Anlaşılan senin gibilere iyilik de yaramaz. Neyse daha beni alıntılama. O mantık ile; Adsense Ödemeleri başlığını da rapor et, onlarca üyenin ödemesini yapacan, geçen ay yapmadığın kişiler var, *********** Adsense yazdılar hep. Onları da sildir bence.
    EmreUnan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense ismini nick yaparsan böyle olur. Üstüne alınma. Bazen Adsense Cimri, bazen de Adsense sahtekar olabiliyor. Hatta Adsense *********** olanlar da var, konudaki gibi. Bunlar her söylendiğinde zıplayacaksan nickini değiş, koca Adsense i sahiplenmen komik.
    Bu arkadaşın yazdıklarını hatırlatıyorum. Daha ne diyeyim.
  • 18-10-2014, 16:15:54
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense Google'a ait kendisinin önemli tescilli koludur. siz nickinizi "Adsense" olarak kayıt ettiniz diye ADSENSE ile ilgili herşey sizinlemi alakalı olmalı?

    Dilerseniz Google'a bildirelim aramalardan adsense yazılarını kaldırsınlar sizi övüyor olabilirler? yada r10.net Kategori isimlerinide değiştirelim? böyle saçma sapan bir görüş olamaz.

    Konu sahibi Adsense ile ilgili uyarıyor siz bunu üzerinize alıyorsunuz.
    Ben insan gibi kendisine ÅŸunu rica ettim forumda beni herkes Adsense olarak biliyor

    Ticaret yapıyorum bu durumu farklı algı yaratmaması adına şuan isteklerim vardı

    Ama gerek kalmadı

    Adsense Google ürünüdür sahiplenmiyorum elbett ama açılan şikayet konusunu tarif ettik böyle açsa ne kaybederdi neyse artık benim bir şey söylemem mantıksız buyrun kararınızı gerçekleştirin Coskun bey iyi forumlar
  • 18-10-2014, 16:18:47
    #35
    Administrator
    Adsense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben insan gibi kendisine ÅŸunu rica ettim forumda beni herkes Adsense olarak biliyor

    Ticaret yapıyorum bu durumu farklı algı yaratmaması adına şuan isteklerim vardı

    Ama gerek kalmadı

    Adsense Google ürünüdür sahiplenmiyorum elbett ama açılan şikayet konusunu tarif ettik böyle açsa ne kaybederdi neyse artık benim bir şey söylemem mantıksız buyrun kararınızı gerçekleştirin Coskun bey iyi forumlar
    Bu tavırlarınızdan vazgeçin kimseye değil kendinize zarar verirsiniz tehdit'den dolayı uzaklaştırdım sizi tekrar forumda saçma nedenlerle genel huzuru bozmaya kalkarsanız bu süreyi 1 yıl olarak belirlerim.

    Bukadar banlanan bir üyede elbet bir sorun vardır. http://prntscr.com/4xblxo