Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adsense Google'a ait kendisinin önemli tescilli koludur. siz nickinizi "Adsense" olarak kayıt ettiniz diye ADSENSE ile ilgili herşey sizinlemi alakalı olmalı?

Dilerseniz Google'a bildirelim aramalardan adsense yazılarını kaldırsınlar sizi övüyor olabilirler? yada r10.net Kategori isimlerinide değiştirelim? böyle saçma sapan bir görüş olamaz.

Konu sahibi Adsense ile ilgili uyarıyor siz bunu üzerinize alıyorsunuz.
Ben insan gibi kendisine şunu rica ettim forumda beni herkes Adsense olarak biliyor

Ticaret yapıyorum bu durumu farklı algı yaratmaması adına şuan isteklerim vardı

Ama gerek kalmadı

Adsense Google ürünüdür sahiplenmiyorum elbett ama açılan şikayet konusunu tarif ettik böyle açsa ne kaybederdi neyse artık benim bir şey söylemem mantıksız buyrun kararınızı gerçekleştirin Coskun bey iyi forumlar