EmreUnan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben neye karar vermişim? Türkçe biraz zayıf galiba. Ben karar vermedim, ben her seferinde boşa zıplama diye, iyiliğin için öneri yaptım. Anlaşılan senin gibilere iyilik de yaramaz. Neyse daha beni alıntılama. O mantık ile; Adsense Ödemeleri başlığını da rapor et, onlarca üyenin ödemesini yapacan, geçen ay yapmadığın kişiler var, *********** Adsense yazdılar hep. Onları da sildir bence.
EmreUnan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adsense ismini nick yaparsan böyle olur. Üstüne alınma. Bazen Adsense Cimri, bazen de Adsense sahtekar olabiliyor. Hatta Adsense *********** olanlar da var, konudaki gibi. Bunlar her söylendiğinde zıplayacaksan nickini değiş, koca Adsense i sahiplenmen komik.
Bu arkadaşın yazdıklarını hatırlatıyorum. Daha ne diyeyim.