Ben insan gibi kendisine şunu rica ettim forumda beni herkes Adsense olarak biliyor
Ticaret yapıyorum bu durumu farklı algı yaratmaması adına şuan isteklerim vardı
Ama gerek kalmadı
Adsense Google ürünüdür sahiplenmiyorum elbett ama açılan şikayet konusunu tarif ettik böyle açsa ne kaybederdi neyse artık benim bir şey söylemem mantıksız buyrun kararınızı gerçekleştirin Coskun bey iyi forumlar
Bu tavırlarınızdan vazgeçin kimseye değil kendinize zarar verirsiniz tehdit'den dolayı uzaklaştırdım sizi tekrar forumda saçma nedenlerle genel huzuru bozmaya kalkarsanız bu süreyi 1 yıl olarak belirlerim.
Bukadar banlanan bir üyede elbet bir sorun vardır.
http://prntscr.com/4xblxo