• 11-10-2014, 17:40:31
    #1
    www.webhazine.com

    siteme bir göz atmanızı isteyeceğim.

    Kurban bayramın'dan beri 0.00tl oluyor

    ne yaparsam günde en az 1 tıklanma şansım %51 olabilir ?
    Neyi ne yaparsam ?

    Tecrübenizi,Düşüncenizi Yorum yazarsanız sevinirim
  • 11-10-2014, 18:29:55
    #2
    reklam yerleşimini gözden geçir
  • 11-10-2014, 18:45:56
    #3
    facebook olan kısmın üst kısmına dikey uzun banner koy konu içlerinede kare reklamlar koy
  • 11-10-2014, 19:49:39
    #4
    siten daha yeni diye biliyorum öncelikle hitini arttır site içeriğini doldur yararlı bilgilerle sosyal medya ile ilişkilendir sonra reklamını ekle yanlışım yok ise yeni açmıştın.
  • 11-10-2014, 19:53:13
    #5
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    facebook olan kısmın üst kısmına dikey uzun banner koy konu içlerinede kare reklamlar koy
    http://www.webhazine.com/google-play...unumune-gecti/

    böyle iyimi yoksa üste alayımmı ?
  • 11-10-2014, 20:03:54
    #6
    AngelOfDeathh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.webhazine.com/google-play...unumune-gecti/

    böyle iyimi yoksa üste alayımmı ?
    buda iyi bana göre arama kısmıının oraya dikey uzun demistim konu bası ve sonuna koymanda faydalı logo yanına iş yapmıyor gibi
  • 11-10-2014, 20:06:29
    #7
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buda iyi bana göre arama kısmıının oraya dikey uzun demistim konu bası ve sonuna koymanda faydalı logo yanına iş yapmıyor gibi
    Olur onuda yapayım,headerin ordakini kaldırayım doğru söylüyorsun. genelde logoya değilde yazıya bakıyorlar mantıklı birde öyle deniyeyim
  • 13-10-2014, 21:06:39
    #8
    AngelOfDeathh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    www.webhazine.com

    siteme bir göz atmanızı isteyeceğim.

    Kurban bayramın'dan beri 0.00tl oluyor

    ne yaparsam günde en az 1 tıklanma şansım %51 olabilir ?
    Neyi ne yaparsam ?

    Tecrübenizi,Düşüncenizi Yorum yazarsanız sevinirim


    hocam bana göre reklam yerleşiminiz pek sağlıklı değil. ben en çok tıklanmayı, yazı ortaasına ve sonuna koyduğum 336x280 lerden alıyorum. sidebara koyduğum reklamlardan asla verim elde edemedim. 728x90 ı genelde menü altı kullanıyorum. yazı sonuna ve ortasıne reklam koymanızı kesinlikle tavsiye ederim.
  • 13-10-2014, 21:53:34
    #9
    Rumpelstiltskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bana göre reklam yerleşiminiz pek sağlıklı değil. ben en çok tıklanmayı, yazı ortaasına ve sonuna koyduğum 336x280 lerden alıyorum. sidebara koyduğum reklamlardan asla verim elde edemedim. 728x90 ı genelde menü altı kullanıyorum. yazı sonuna ve ortasıne reklam koymanızı kesinlikle tavsiye ederim.
    yazının ortasına nasıl ekledin ?