www.webhazine.com
siteme bir göz atmanızı isteyeceğim.
Kurban bayramın'dan beri 0.00tl oluyor
ne yaparsam günde en az 1 tıklanma şansım %51 olabilir ?
Neyi ne yaparsam ?
Tecrübenizi,Düşüncenizi Yorum yazarsanız sevinirim
Tıklanma oranı nasıl arttırırım ?
11
●768
- 11-10-2014, 17:40:31
- 11-10-2014, 18:45:56facebook olan kısmın üst kısmına dikey uzun banner koy konu içlerinede kare reklamlar koy
- 11-10-2014, 19:53:13http://www.webhazine.com/google-play...unumune-gecti/facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böyle iyimi yoksa üste alayımmı ? - 11-10-2014, 20:03:54buda iyi bana göre arama kısmıının oraya dikey uzun demistim konu bası ve sonuna koymanda faydalı logo yanına iş yapmıyor gibiAngelOfDeathh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2014, 20:06:29Olur onuda yapayım,headerin ordakini kaldırayım doğru söylüyorsun. genelde logoya değilde yazıya bakıyorlarfacebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mantıklı birde öyle deniyeyim
- 13-10-2014, 21:06:39AngelOfDeathh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bana göre reklam yerleşiminiz pek sağlıklı değil. ben en çok tıklanmayı, yazı ortaasına ve sonuna koyduğum 336x280 lerden alıyorum. sidebara koyduğum reklamlardan asla verim elde edemedim. 728x90 ı genelde menü altı kullanıyorum. yazı sonuna ve ortasıne reklam koymanızı kesinlikle tavsiye ederim. - 13-10-2014, 21:53:34yazının ortasına nasıl ekledin ?Rumpelstiltskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mantıklı birde öyle deniyeyim