AngelOfDeathh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
www.webhazine.com

siteme bir göz atmanızı isteyeceğim.

Kurban bayramın'dan beri 0.00tl oluyor

ne yaparsam günde en az 1 tıklanma şansım %51 olabilir ?
Neyi ne yaparsam ?

Tecrübenizi,Düşüncenizi Yorum yazarsanız sevinirim


hocam bana göre reklam yerleşiminiz pek sağlıklı değil. ben en çok tıklanmayı, yazı ortaasına ve sonuna koyduğum 336x280 lerden alıyorum. sidebara koyduğum reklamlardan asla verim elde edemedim. 728x90 ı genelde menü altı kullanıyorum. yazı sonuna ve ortasıne reklam koymanızı kesinlikle tavsiye ederim.