hocam bana göre reklam yerleşiminiz pek sağlıklı değil. ben en çok tıklanmayı, yazı ortaasına ve sonuna koyduğum 336x280 lerden alıyorum. sidebara koyduğum reklamlardan asla verim elde edemedim. 728x90 ı genelde menü altı kullanıyorum. yazı sonuna ve ortasıne reklam koymanızı kesinlikle tavsiye ederim.
yazının ortasına nasıl ekledin ?