facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
facebook olan kısmın üst kısmına dikey uzun banner koy konu içlerinede kare reklamlar koy
http://www.webhazine.com/google-play...unumune-gecti/

böyle iyimi yoksa üste alayımmı ?