23 eylül de adsense ye başvurdum olumlu/olumsuz hiç cevap gelmedi.Nedir Adsense'nin akıbeti acaba ?
Başka bir arkadaşta başvuruyor onda da sürekli başvur butonun altında sunucuya bağlanamadı tekrar deneyin diyor en son hatayı atlatmış ancak bu kez de uzun süredir ona da cevap gelmemiş halen.Bu kadar zorlayacaklarına yeni üyelik alımlarına kapatsınlar olsun bitsin.
Başvuru Süresi Bir Haftayı Geçti ?
4
●376
- 03-10-2014, 19:06:10Şans hocam kafalarına göre onaylıyorlar bazen. Benim 6 ay sonra onaylandığım oldu düşünün. Gece yapın genelde başvuruları.
- 03-10-2014, 22:39:226 ay sonra mı aldın maili pes doğrusu.Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-10-2014, 23:49:28Gerçi ozamanlar 2. onay yoktu tek onaydı ama bazen başvuruyordun 1 saat sonra onaylanıyordu bazen aylar sonra.. ilginç..sinan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle