Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şans hocam kafalarına göre onaylıyorlar bazen. Benim 6 ay sonra onaylandığım oldu düşünün. Gece yapın genelde başvuruları.
6 ay sonra mı aldın maili pes doğrusu.