sinan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 ay sonra mı aldın maili pes doğrusu.
Gerçi ozamanlar 2. onay yoktu tek onaydı ama bazen başvuruyordun 1 saat sonra onaylanıyordu bazen aylar sonra.. ilginç..