)
Adsensede Düzelme Belirtileri Başladı
25
●1.692
- 09-05-2014, 06:17:20Google parmagında oynuyor. Saolsun devletimizde oynuyor nolcak bizim halimiz arada kaynayan biziz sanki googleyi bitircek devlet yahu anlamıyolar google olmasa sizin sitelerinizi kim tanıtırdı internette googlenin yerinde olsam ben silerim tum siteleri arama motorlarından ondan sonra bagırı millet belediyeler, bakanlık siteleri, Bizim siteler googlede neden yok diye, Gerci bu işlem webmasderlerin işine gelir
)
- 09-05-2014, 08:44:080,3 düştü dün 0,06 düsmüyordu o yüzden şaşırıyor insan.XFQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2014, 09:15:57Dediğiniz durumda gariplik olduğu aşikar. Yani gösterim aynı tık yarı yarı olduğu zamanlar çok oluyor. Ayrıca google'a girememe durumu herkeste olan bir sorun ve bence bu sorun trafiğin %10'unu etkiliyor.DarKPeArL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2014, 10:17:03Bendeki fark yüzde 40 larda geziyor. Adsense gösterim ve analytics sayım raporu olarak detaylıca inceliorum neredeyse sayımlar olarak yüzde 40 fark oluşuyor. E doğal olarak kazançlarda yüzde 40 düşüyor. Dediğim gibi iki teorim var ben bizim internet yasasının bu işleri yaptığını düşünüyorum. Ne nane yiyorlar bilmiyorum ama bu işler böyle olmaz arkadaş. Her ssl bağlantısı isteyen siteyi açtırmazlarsa işimiz var ya. Hadi özel olan kişi belki uğraşır uğraşır 10 seferden sonra girer ki bazen googleda bu şekilde harp ediyorum girebilmek için. Ama ben zorluyorum zorlamayan adam girmiyor ve gidiyor belkide bilemiyorum. Yada google da düzensizlik var sorunu bir türlü tam çözemediler . Bakalım izleyip göreceğiz. Ama buna en iyi cevap verecek olan yabancı sitesi olan (türkiye pazarına hitap etmeyen) arkadaşlarda eğer sitelerinin kelimelerinde değişme yoksa son 2 aylık süreçte sayımlarda anormal bir değişiklik gördülermi bu bize bir ışık tutabilir.vBDesTabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2014, 11:10:39http://www.webtekno.com/google/google-acilmiyor.htmlDarKPeArL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Webtekno da konu müzakere edilmiş dünya genelide deniliyor. - 09-05-2014, 11:33:12kim diyor en yüksek kazancı oyun sitelerine veriyor diye. Forumda 1500 kişiye sor hepside sana en düşük tbm yi oyun sitelerine veriyor der. Nerden duyuyorsunuz bunları ben anlamıyorumDenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ya bende araştırmıştım işler iyice arap saçına dönünce nisan 1 den itibaren tüm forumlarda genelde google'un ingilizce forumunda isyan edenler varda hani böyle hepten topyekun bir isyan göremediğim için tam emin olamadım. Yoksa yine bununla ilgili burada da yazmıştım dünya genelinde de benzer problemler var diye. Tabi ne kadar etki ettiği önemli. Ben bu yeni yasanında oldukça etkilediğini düşünüyorum..Problemde varsa googleda zaten tamam artık onla beraber yasa ile de vura vur gitmişlerdir.vBDesTabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-05-2014, 12:21:48DarKPeArL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son aylarda Youtube kanal işleri çogaldı sitesi olmayan bedava bloglar üzerinden para kaznmaya başladı çok kişi bu gogolenin işine geliyor ilerde ne olcagıda şüpeli helede bloglar adam fother yada header den iframe aracılıgı ile reklamı yayınlar. googlenin aslında reklam yayıncılarına ihtiyacı yok hep ekmegine yag caliniyor. illaki hal böle olunca ucuz adwors politikasını cıkardı sebebi daha cok satiş daha çok reklam alımı ilerde facebook ilede anlaşırsa reklam olayında hiç şaşmayın çok kişi bu sektörden silincek buna emin olun hele şu ayda 3. ayda 200 tl zor yapan çogu kişi bu işi bırakacak. Birde şu var bazen gogoleden bir url ye tıklıyorum otomatikman TTN baglantısı ile yandex e baglanıyorum Birşeyler oluyor ama cözemedim