Google parmagında oynuyor. Saolsun devletimizde oynuyor nolcak bizim halimiz arada kaynayan biziz sanki googleyi bitircek devlet yahu anlamıyolar google olmasa sizin sitelerinizi kim tanıtırdı internette googlenin yerinde olsam ben silerim tum siteleri arama motorlarından ondan sonra bagırı millet belediyeler, bakanlık siteleri, Bizim siteler googlede neden yok diye, Gerci bu işlem webmasderlerin işine gelir )