kim diyor en yüksek kazancı oyun sitelerine veriyor diye. Forumda 1500 kişiye sor hepside sana en düşük tbm yi oyun sitelerine veriyor der. Nerden duyuyorsunuz bunları ben anlamıyorum
Ya bende araştırmıştım işler iyice arap saçına dönünce nisan 1 den itibaren tüm forumlarda genelde google'un ingilizce forumunda isyan edenler varda hani böyle hepten topyekun bir isyan göremediğim için tam emin olamadım. Yoksa yine bununla ilgili burada da yazmıştım dünya genelinde de benzer problemler var diye. Tabi ne kadar etki ettiği önemli. Ben bu yeni yasanında oldukça etkilediğini düşünüyorum..Problemde varsa googleda zaten tamam artık onla beraber yasa ile de vura vur gitmişlerdir.
Son aylarda Youtube kanal işleri çogaldı sitesi olmayan bedava bloglar üzerinden para kaznmaya başladı çok kişi bu gogolenin işine geliyor ilerde ne olcagıda şüpeli helede bloglar adam fother yada header den iframe aracılıgı ile reklamı yayınlar. googlenin aslında reklam yayıncılarına ihtiyacı yok hep ekmegine yag caliniyor. illaki hal böle olunca ucuz adwors politikasını cıkardı sebebi daha cok satiş daha çok reklam alımı ilerde facebook ilede anlaşırsa reklam olayında hiç şaşmayın çok kişi bu sektörden silincek buna emin olun hele şu ayda 3. ayda 200 tl zor yapan çogu kişi bu işi bırakacak. Birde şu var bazen gogoleden bir url ye tıklıyorum otomatikman TTN baglantısı ile yandex e baglanıyorum Birşeyler oluyor ama cözemedim