• 01-05-2014, 03:02:13
    #10
    Kullanıcıyı banlayıp parasının üzerine yatmak mantıklı değil ki !
    bir seferliğine 5000$ almaktansa, 2 ay sabredip %50'den zaten 5000$ kazanırlar,
    sonraki aylarda da kara geçerler.

    Bence böyle yapmış olmalarını düşünmek saçma.
    Kiracımı neden 2 ay sonra evden atıyım ki !
  • 01-05-2014, 08:40:52
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bana biraz saçma geldi, aksine siteler devleştikçe hatalı tıklamalara daha az dikkat ediyorlar.
  • 01-05-2014, 08:45:12
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tamamen katılıyorum.Özellikle 2009-2012 katliamlarına Bilerek toplu bir banlama yapmıştı iyi hatırlıyorum.tanıdığım tüm arkadaşların hesabı banlanmıştı.Aldıkları parayı vermediklerini herkes biliyor zaten.Dünya'da Amerikan emperyalizmi hangi alanda yokki Adsesede olmasın?
  • 01-05-2014, 13:41:42
    #13
    Aynı Haberi ünlü CNet portalı da vermiş. Bu konuda bir soruşturma açılabilir
  • 02-05-2014, 12:02:50
    #14
    Esas site büyüdükçe insiyatifleri artıyor,ben pek inanmadım bu habere bakalım.
  • 02-05-2014, 15:05:39
    #15
    Merhaba,

    2011 yılında yaşadığımız bir olay vardı;

    Haber içerikli bir sitemiz günlük 20-25k ziyaretçisi varken son 2 haftada günlük 150k, 170k ziyaretçilere çıkmıştı (ozamanlar girdiğimiz bir içerikten dolayı haber kaynağı bizdik herkes sitemize giriyordu sosyal medyadan googledan vs).

    Herneyse adsense gelirlerinde de artış meydana geldi haliyle. Hit çünkü neredeyse 10 kat artmıştı 2haftada. Sonrasında bir sabah adsense hesabımızın banlandığını öğrendik. İçeride ozamanlar hatrı sayılır bir paramız kaldı. 2 hafta hiti ve parayı saydılar saydılar ardından hesabımıza bloke koydular. Daha sonra google ile görüşmeler başladı fakat bu konuda birşey yapmayacaklarını söylediler. Sitemizde hiçbir illegal içerik, tıklama vs yoktu. Zaten 2006'dan beri düzenli ödeme alan bir hesaptı. Yani uzun yıllar açık kalan bir hesabımız ani hit fırlaması ve kazanç yüzünden banlanmıştı. R10 silinmeden önce konumuzda vardı .

    Kesinlikle güvenmiyorum. Emekleriniz adsense ban ekibinin parmaklarının ucunda.
  • 02-05-2014, 15:10:11
    #16
    4 yıl boyunca aynı site aynı hesap ile ödeme aldığım hesabım ne olduğunu anlamadığım bir şekilde kapandı. hesap inceleme şansı yok. hesabın açılma şansını yok illegal hiç bir durum yok. ben normal karşılıyorum
  • 02-05-2014, 15:25:41
    #17
    snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 yıl boyunca aynı site aynı hesap ile ödeme aldığım hesabım ne olduğunu anlamadığım bir şekilde kapandı. hesap inceleme şansı yok. hesabın açılma şansını yok illegal hiç bir durum yok. ben normal karşılıyorum
    2004 Yılında aldığım hesap banlandı işin kötüsü bir email bile gelmedi şundan dolayı kapandı diye
  • 02-05-2014, 15:46:02
    #18
    geçen sene 10 bin dolara yakın 2 hesap banlandı.