Kullanıcıyı banlayıp parasının üzerine yatmak mantıklı değil ki !
bir seferliğine 5000$ almaktansa, 2 ay sabredip %50'den zaten 5000$ kazanırlar,
sonraki aylarda da kara geçerler.
Bence böyle yapmış olmalarını düşünmek saçma.
Kiracımı neden 2 ay sonra evden atıyım ki !