Tamamen katılıyorum.Özellikle 2009-2012 katliamlarına Bilerek toplu bir banlama yapmıştı iyi hatırlıyorum.tanıdığım tüm arkadaşların hesabı banlanmıştı.Aldıkları parayı vermediklerini herkes biliyor zaten.Dünya'da Amerikan emperyalizmi hangi alanda yokki Adsesede olmasın?