• 17-01-2008, 23:56:42
    #19
    Üyeliği durduruldu
    aklıma bi fikir geldi,

    Acaba bu tavsiyeyi sitemize yerleştirsek ve siteden en uygun olan çiçek'i bulup

    bunu spariş edelim herhangi bir yere ve biz 7,69 $ kazanalım yani 10YTL Çiçek 5 ytl ise 5ytl kardayız gibi düşündüm ancak fos çıktı da diyebiliriz. sitede 25YTL den aşağıya birşey göremedim.
  • 18-01-2008, 00:02:29
    #20
    Bende her tavsiye reklamına 3-5 tıklama olurdu. Bu çiçek şeyini koydum hiç olmadı buna Millet bahçelerden koparıp vermeyi daha çok seviyor kanımca
    Ama güzel çalışmalar ile bu sistemden iyi kar elde edilir.
    Bu arada ****** reklam yerleşimini hiç beğenmedim Biraz kötü durmuş sanki ama yinede bol kazançlar...
  • 18-01-2008, 00:03:35
    #21
    Üyeliği durduruldu
    1 ytl lik ahmak çiceklerden sipariş veririz sürekli varmıdır
  • 18-01-2008, 00:05:46
    #22
    Misafir
    Dogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende her tavsiye reklamına 3-5 tıklama olurdu. Bu çiçek şeyini koydum hiç olmadı buna Millet bahçelerden koparıp vermeyi daha çok seviyor kanımca
    Ama güzel çalışmalar ile bu sistemden iyi kar elde edilir.
    Bu arada ****** reklam yerleşimini hiç beğenmedim Biraz kötü durmuş sanki ama yinede bol kazançlar...
    Ben google adsenseden para kazanmak için açmadım o siteyi o yüzden öyle.

    O yukarıda gördüğün reklam gerçekten adsense için çok kötü bir yerleşim.Maksadım boş yer kalmasın.

    Bu arada şunu söyleyeyim.

    30 günde sadece 5 satış bile olsa bence yinede çok iyi performans benim açımdan o bölge için.
  • 18-01-2008, 00:09:35
    #23
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben google adsenseden para kazanmak için açmadım o siteyi o yüzden öyle.

    O yukarıda gördüğün reklam gerçekten adsense için çok kötü bir yerleşim.Maksadım boş yer kalmasın.

    Bu arada şunu söyleyeyim.

    30 günde sadece 5 satış bile olsa bence yinede çok iyi performans benim açımdan o bölge için.
    Valla adsense bir kenara çok güzel site bence, umarım hedefine ulaşırsın. Bu arada haklısında 3-5 sipariş gelse iyi olur. Birde şu Yönetmen Videoları ndaki videolar random olsa süper olacak, konu senin siteye kaydı ama içimde kalmıştı demiş oldum Siteye her girdiğimde yeni video eklenmemiş izlenimi veriyor orası bana, başarılar dilerim...
  • 18-01-2008, 00:12:44
    #24
    Misafir
    Dogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla adsense bir kenara çok güzel site bence, umarım hedefine ulaşırsın. Bu arada haklısında 3-5 sipariş gelse iyi olur. Birde şu Yönetmen Videoları ndaki videolar random olsa süper olacak, konu senin siteye kaydı ama içimde kalmıştı demiş oldum Siteye her girdiğimde yeni video eklenmemiş izlenimi veriyor orası bana, başarılar dilerim...
    yemin ediyorum bugün onu düşündüm ama smart kodlama yapıldıgı için (template mantıgı) coderin gelmesi lazım gelince yaptırıcam

    ayrıca onu yaptırınca anasayfa daha cok guncellenıyormuş hissi verecek buda google açısından + puan
  • 18-01-2008, 00:15:36
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hangi sayfa bu görebilir miyiz?
  • 18-01-2008, 00:17:25
    #26
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yemin ediyorum bugün onu düşündüm ama smart kodlama yapıldıgı için (template mantıgı) coderin gelmesi lazım gelince yaptırıcam

    ayrıca onu yaptırınca anasayfa daha cok guncellenıyormuş hissi verecek buda google açısından + puan
    Heyecanla bekliyoruz, birde şu öncelikli video bir üst blokta olsa daha iyi olur sanki amba çok şey istermişim be :P neyse konu dağılmasın daha Sen işini bilirsin
  • 18-01-2008, 00:29:16
    #27
    Ben bu siteden Türkiyeye çicek yollattim... islerini düzgün yapiyorlar... adsense de görünce de ekledim reklamlarini 3-4 gün oluyor 1 tane dönüsüm aldim simdilik 4500 gösterimden...