aklıma bi fikir geldi,
Acaba bu tavsiyeyi sitemize yerleştirsek ve siteden en uygun olan çiçek'i bulup
bunu spariş edelim herhangi bir yere ve biz 7,69 $ kazanalım yani 10YTL Çiçek 5 ytl ise 5ytl kardayız gibi düşündüm ancak fos çıktı da diyebiliriz. sitede 25YTL den aşağıya birşey göremedim.
Google Adsense Çiçek Tavsiyesi (7,69$)
57
●4.514
- 17-01-2008, 23:56:42Üyeliği durduruldu
- 18-01-2008, 00:02:29Bende her tavsiye reklamına 3-5 tıklama olurdu. Bu çiçek şeyini koydum hiç olmadı buna
Millet bahçelerden koparıp vermeyi daha çok seviyor kanımca 
Ama güzel çalışmalar ile bu sistemden iyi kar elde edilir.
Bu arada ****** reklam yerleşimini hiç beğenmedim
Biraz kötü durmuş sanki
ama yinede bol kazançlar...
- 18-01-2008, 00:05:46MisafirBen google adsenseden para kazanmak için açmadım o siteyi o yüzden öyle.Dogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O yukarıda gördüğün reklam gerçekten adsense için çok kötü bir yerleşim.Maksadım boş yer kalmasın.
Bu arada şunu söyleyeyim.
30 günde sadece 5 satış bile olsa bence yinede çok iyi performans benim açımdan o bölge için. - 18-01-2008, 00:09:35Valla adsense bir kenara çok güzel site bence, umarım hedefine ulaşırsın. Bu arada haklısında 3-5 sipariş gelse iyi olur. Birde şu Yönetmen Videoları ndaki videolar random olsa süper olacak, konu senin siteye kaydı ama içimde kalmıştı demiş oldum****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteye her girdiğimde yeni video eklenmemiş izlenimi veriyor orası bana, başarılar dilerim...
- 18-01-2008, 00:12:44Misafiryemin ediyorum bugün onu düşündüm ama smart kodlama yapıldıgı için (template mantıgı) coderin gelmesi lazım gelince yaptırıcamDogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca onu yaptırınca anasayfa daha cok guncellenıyormuş hissi verecek buda google açısından + puan - 18-01-2008, 00:15:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hangi sayfa bu görebilir miyiz?
- 18-01-2008, 00:17:25Heyecanla bekliyoruz, birde şu öncelikli video bir üst blokta olsa daha iyi olur sanki****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
amba çok şey istermişim be :P neyse konu dağılmasın daha
Sen işini bilirsin
Millet bahçelerden koparıp vermeyi daha çok seviyor kanımca 