Bende her tavsiye reklamına 3-5 tıklama olurdu. Bu çiçek şeyini koydum hiç olmadı buna

Millet bahçelerden koparıp vermeyi daha çok seviyor kanımca

Ama güzel çalışmalar ile bu sistemden iyi kar elde edilir.
Bu arada ****** reklam yerleşimini hiç beğenmedim

Biraz kötü durmuş sanki

ama yinede bol kazançlar...
Ben google adsenseden para kazanmak için açmadım o siteyi o yüzden öyle.
O yukarıda gördüğün reklam gerçekten adsense için çok kötü bir yerleşim.Maksadım boş yer kalmasın.
Bu arada şunu söyleyeyim.
30 günde sadece 5 satış bile olsa bence yinede çok iyi performans benim açımdan o bölge için.