Dogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende her tavsiye reklamına 3-5 tıklama olurdu. Bu çiçek şeyini koydum hiç olmadı buna Millet bahçelerden koparıp vermeyi daha çok seviyor kanımca
Ama güzel çalışmalar ile bu sistemden iyi kar elde edilir.
Bu arada ****** reklam yerleşimini hiç beğenmedim Biraz kötü durmuş sanki ama yinede bol kazançlar...
Ben google adsenseden para kazanmak için açmadım o siteyi o yüzden öyle.

O yukarıda gördüğün reklam gerçekten adsense için çok kötü bir yerleşim.Maksadım boş yer kalmasın.

Bu arada şunu söyleyeyim.

30 günde sadece 5 satış bile olsa bence yinede çok iyi performans benim açımdan o bölge için.