Ben google adsenseden para kazanmak için açmadım o siteyi o yüzden öyle.
O yukarıda gördüğün reklam gerçekten adsense için çok kötü bir yerleşim.Maksadım boş yer kalmasın.
Bu arada şunu söyleyeyim.
30 günde sadece 5 satış bile olsa bence yinede çok iyi performans benim açımdan o bölge için.
Valla adsense bir kenara çok güzel site bence, umarım hedefine ulaşırsın. Bu arada haklısında 3-5 sipariş gelse iyi olur. Birde şu Yönetmen Videoları ndaki videolar random olsa süper olacak, konu senin siteye kaydı ama içimde kalmıştı demiş oldum

Siteye her girdiğimde yeni video eklenmemiş izlenimi veriyor orası bana, başarılar dilerim...