Adsense Tavsiyeleri'de Kalktı
51
●3.678
- 15-01-2008, 19:56:56Saçmalamayın yahuPublica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanki google Türkiye'den zarar ediyormuş gibi konuşuyorsunuz. Kalkarsa Türkiye'de ki pastayı kim yiyecek? Adsensenin belkide %5 ini Türkiye oluşturuyor.
- 15-01-2008, 20:25:55Adsense tavsiyelerinin kalkması çok kötü oldu.Firofox tavsiyelerinden de fazla gelir olmuyordu zaten...10 kişi indirip kuruyor 1 usd...Adsense tavsiyelerinden çok güzel dönüşüm oluyordu.Neyse demek ki bereketli dönüşümler buraya kadarmış;buna şükür...Sonuçta google adsense kaliteli bir kurum ve hiç bir Türk firmasından görmediğimiz ve bu şartlarda göremeyeciğimiz kaliteye sahip;mutlaka yeni açılımlarla Türkiye'ye yönelik hizmetlere devam edecektir...
kendi hesabından ek hesap açıp adsense kasanlardan ve haksız kazançlardan kurtuluk desene