Adsense tavsiyelerinin kalkması çok kötü oldu.Firofox tavsiyelerinden de fazla gelir olmuyordu zaten...10 kişi indirip kuruyor 1 usd...Adsense tavsiyelerinden çok güzel dönüşüm oluyordu.Neyse demek ki bereketli dönüşümler buraya kadarmış;buna şükür...Sonuçta google adsense kaliteli bir kurum ve hiç bir Türk firmasından görmediğimiz ve bu şartlarda göremeyeciğimiz kaliteye sahip;mutlaka yeni açılımlarla Türkiye'ye yönelik hizmetlere devam edecektir...