• 15-01-2008, 21:34:33
    #19
    Sentess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    aralığın basında benim referansımla birisi üye oldu ve 28 ocakta 100 dolar kazandı diyelim bu adamlar bana 250 dolar vermicekmi?
    malesef vermicek benim zaten var olan dönüşümlerimide sıfırlamışlar ki sen gelecekten bahsediyorsun su içebilirsin o 250 doların gidişi şerefine
    ben içtim suyu rahatladım biraz
  • 15-01-2008, 21:45:16
    #20
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    yüksek sesle küfür edince daha cok rahatlarsın tavsiye ederim bu kural cıktığı andan itibaren yeni kayıt almamak olabilirde eskiden olan kayıtları nası ödemezler ki ? dolandırıcılığın kibar şekli olsa gerek.
  • 15-01-2008, 21:48:58
    #21
    zaten artık websitelerinin çoğu adsense üyesi olduğu için artık gerek yok adamlar gerek görmüyorlar zaten webmasterın büyük çoğunluğu biliyor
  • 15-01-2008, 21:57:45
    #22
    Aslında adsense geri dönüşümü fena değildi ama kuşkusuz işi gerçekten bilenler bilir çok daha güzel tavsiyeler mevcut. adsense bunlardan en zahmetsizi idi.

    Bugün iki adet 5 $ dönüşüm olmuş bana bazı arkadaşlarda silindi 5 $ yazmış tek aklım buna karıştı.

    Bilginize,
  • 15-01-2008, 22:01:44
    #23
    Arkadaşın parasının gitmesine üzüldüm.. Bizimde para kazanma kapasitemiz az da olsa düştü ama reklam yayınlayan arzında bir düşüşe neden olacaksa bizim için de olumlu bir gelişme olduğu düşünülebilir.
  • 15-01-2008, 22:15:21
    #24
    byLiLattah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında adsense geri dönüşümü fena değildi ama kuşkusuz işi gerçekten bilenler bilir çok daha güzel tavsiyeler mevcut. adsense bunlardan en zahmetsizi idi.

    Bugün iki adet 5 $ dönüşüm olmuş bana bazı arkadaşlarda silindi 5 $ yazmış tek aklım buna karıştı.

    Bilginize,
    Bana bundan 3 ay önce 5 dolar hesapıma yansıdı.Dün arkadaş pinini girdi ve 100 doları geçeli baya oldu.Ama benim hesapıma 250 dolar yansımadı ne hikmetse mail falan atsam mı acaba?
  • 15-01-2008, 22:16:57
    #25
    Üyeliği durduruldu
    bakiyeyi düşmesi kötü oldu.
  • 15-01-2008, 22:17:34
    #26
    şu google adsenseye biri dur demeli artık.sistemi kapatacaksan kapat kardeşim ne b.k yemeğe adamların parasını kesiyon allam ya...geçmiş olsun arkadaşlar..
  • 15-01-2008, 22:21:40
    #27
    birtanemsin.net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu google adsenseye biri dur demeli artık.sistemi kapatacaksan kapat kardeşim ne b.k yemeğe adamların parasını kesiyon allam ya...geçmiş olsun arkadaşlar..
    Googleden inanılmaz sogudum.2.5 yıldır kullanıyorum son zamanlarıda baya düşük veriyor 60 tık 1.30 dolar ya inanın bende hemen alsat reklamı var ayda 5000 yakın tıklama alıyor ve tık başı 4.25 veriyor.Reklam store koydum bu ay googleden daha fazla tık almış