• 24-11-2013, 23:45:21
    #10
    biomooj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin hesap amerikaya bile uymuyor. ki türkiyedeki tbmler amerikanın 20 kat daha aşağısında. senin hesaba göre benim şuan günde 2,500 tl kazanmam gerekiyordu : )
    Siz kazanamıyorsanız o sizin sorununuz birşey diyemem, ancak arkadaşa 3-5 k hitle birşey kazanamazsın derseniz orada durun derim. Çünkü yanlış bilgilendiriyorsunuz.
  • 24-11-2013, 23:57:55
    #11
    Sitenizi r10.net forumda paylaşmanız büyük cesaret hayran kaldım.
  • 25-11-2013, 00:00:16
    #12
    Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz kazanamıyorsanız o sizin sorununuz birşey diyemem, ancak arkadaşa 3-5 k hitle birşey kazanamazsın derseniz orada durun derim. Çünkü yanlış bilgilendiriyorsunuz.
    o senin yanlışın güzel kardeşim. senin gibi bilmediğim konuda birşeyler yazma gibi bir alışkanlığım yok. yıllardır her ay ödeme alıyorum adsense'den ve adsense'i senden öğrenecek değilim. 1 tıka 3$ bile alabilirsin ama önemli olan 1.000 tıka, yüksek to'larda ne aldığındır. şaka değil, türkiyedeki tbmlerin 0,01$ a kadar yolu var.
  • 25-11-2013, 22:10:53
    #13
    Sanırım ben tatmin edici cevabı alamayacağım yine ret gelecek gibi hissediyorum. O kadar da özgün içerik falan diye övünüyoruz. Milyonlarca sitenin onay aldığı adsensi alamıyoruz daha. Garip vallahi