Sanırım ben tatmin edici cevabı alamayacağım yine ret gelecek gibi hissediyorum. O kadar da özgün içerik falan diye övünüyoruz. Milyonlarca sitenin onay aldığı adsensi alamıyoruz daha. Garip vallahi