Sitemiz için 1 yılı aşkın süredir adsense başvurusu yapıyoruz. Ancak her seferinde telif yüzünden alamıyoruz. Bu sefer yüklü bir temizlik yapıp tüm çizgiroman çevirileri, dizi müziği paylaşımları, youtube altyazılı dizi trailer videoları ve onca şeyi kaldırdık.
Ancak şimdi aklımıza dizi film tanıtımları yaparken aralara koyduğumuz youtube videolar geldi. Bunları kaldırmak imkansız çünkü binlerce yazı ve içlerinde ne olduğunu bilmediğimiz tanıtımlar var. Tek tek bakmak aylarımızı alır. Bu yüzden de telife takılır mıyız?
Son olarak telifin başka bir ipucu var mıdır?
Şimdiden teşekkürler.
Adsense için telif hakkından kurtulmak
12
●1.385
- 24-11-2013, 16:17:31Günlük 3-5k tekil ziyeretçimiz var. 10k sınırında da sayfa görüntülenmemiz.RedX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2013, 20:50:03resimlerin bile telifi olabilir. bir de o hitle adsenseden pek birşey gelmez zaten. onaylansa bile bir süre sonra banlanacak gibi görünüyor site. bence hiç uğraşma..alaskakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2013, 21:41:01Bir şey getireceğinden değil de, biraz hırs yaptım bu olayı. Milyonlarca dizi izleme, film izleme gibi telif hakkı ihlalinin dibine vurulan sitelerde adsense varken benim yazı yazmak üzerine kurulu sitemde nasıl olmuyor onu çözemiyorum işte.biomooj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2013, 21:59:39Nereden vardınız acaba o tespite.biomooj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100 tekil hitle 10 TL kazanan biliyoruz burada.
3-5k tekil hitle çokta iyi paralar kazanabilir arkadaş. - 24-11-2013, 22:10:21Dizi ve film sitelerinde adsense göremezsiniz en fazla 3 gün görürsünüz, dizi & film sitelerine adsense eklemek mermiye kafa atmak gibi bir şeydiralaskakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

site de hit yoktur bi ihtimal fark edilmeme gibi durum olabilir bir süre. - 24-11-2013, 22:26:29Hocam var ya. İllegal içerikli çok site gördüm adsense kullanan. Yani fotodan bile telif istiyorsa bu kadar insan nasıl kullanabiliyor?ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-11-2013, 23:21:44senin hesap amerikaya bile uymuyor. ki türkiyedeki tbmler amerikanın 20 kat daha aşağısında. senin hesaba göre benim şuan günde 2,500 tl kazanmam gerekiyordu : )Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

