1 Ekimden Beri Düşüş Yaşayan Var mı ?
38
●2.627
- 06-10-2013, 22:28:13Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İngilizce sitemde %20 civarı hit kaybı var, gelirlerde de buna bağlı düşüş var. Ama gözlemlediğim kadarıyla TBM ve TO'da düşüş yok. Haftasonları genelde ziyaretçi sayım çok az olduğu için daha sağlıklı bir değerlendirme yapabilmek için yarından itibaren gelen tıklamalara ve tıklama oranlarına bakacağım, bakalım ne olacak...
- 06-10-2013, 23:15:55Adsense kafayı yedi bende düzelmesini umuyorum.
Günde 20$ kazanıyorduk şimdi 20 ₺ yi zor görüyorum aynı hit ve aynı tıklamayla çok tuhaf... - 07-10-2013, 00:26:11Kesinlikle aynı kaderi paylaşıyoruz. Şuraya bak ya resmen rezillik. Hafta sonu patlardı. Tam tersi oldu.CevherDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2013, 13:39:10Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Son 3 Gündür TBMler yüksek..
1,15 TL TBM şu anda..