Konu
1 Ekimden Beri Düşüş Yaşayan Var mı ?
07-10-2013, 00:26:11
#16
Gurul
CevherDizayn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adsense kafayı yedi bende düzelmesini umuyorum.
Günde 20$ kazanıyorduk şimdi 20 ₺ yi zor görüyorum aynı hit ve aynı tıklamayla çok tuhaf...
Kesinlikle aynı kaderi paylaşıyoruz. Şuraya bak ya resmen rezillik. Hafta sonu patlardı. Tam tersi oldu.