Bu işin sadece $ olarak gösterilen meblağının TL olarak gösterilmeye başlanmasıyla ibaret olduğunu düşünmüyorum artık ne yazık ki.
Resmen günlük kazançlar yerlerde.
1 Ekimden Beri Düşüş Yaşayan Var mı ?
38
●2.627
- 11-10-2013, 20:04:39İyiden iyiye düştü yanlız gelirler artık olacak iş değil.Resmen sadece $ Tl oldu gibi oldu ama Tbm aynı cok garip anlamıyorum...
Bu arada mail atmıştım Adsense`e hesap incelemişler sizin hitleriniz düşmüş diyorlar,doğru okullar acıldıktan sonra düşüş yaşadık ama eylül ayı sonundaki gelirime göre şu dönemdeki gelirim %30 civarında düştü zaten diyorum yani hit aynı o dönemle diyorum.Tbm oranınız aynı ödeme sistemlerimizi güncellemedik sadece para birimini güncelledik diyor.